Lambaian Ramadhan

Assalamualaikum..selamat berbuka puasa..eh awal lagi la,kena tunggu maghrib dulu hehe.camna puasa hari ni?ada buka tudung saji ka hehe?sekejap ja masa berlalu(aku mmg suka ulang ayat ni.sory sesiapa yang boring ye)
Kita dah hampir ke penghujung Ramadhan nampaknya.apa yang kita dapat Ramadhan kali ni?rasa semakin bermakna?jiwa tenang?lapang dada?moga begitu ya..
haha 4 hati lagi aku nak balik kampung.tak sabaqnya..nak jumpa family,rindu masakan umi dan tok aku.kalau hampa nak tau juga,baju raya aku dah siap haha ^_^
tunggu nak beli kasut ja kat padang besar.wei geng bila nak p?
Ermm..dah lama tak berbuka puasa dengan rakan seperjuangan masa sekolah!jadi kali ni aku plan nak berbuka puasa sama2 dengan kawan2 sekolah semua.camna ok tak?minta plan jalan..
ok semua see u soon..selamat berpuasa :-)

ha ni utk sampingan.aku suka masuk link ni.respek la kat abg ni.
photo dia cun abis..jom klik

http://www.flickr.com/photos/annamir

No comments: