Ramadhan 1429 Dalam Kenangan

Assalamualaikum penduduk bumi..untuk umat Islam hari ni adalah hari ke12 kita berpuasa.camna ok tak?moga-moga kita mendapat petunjuk dan redha daripadaNya.aminnn...camna kehidupan harian?soalan yang bagus tu.kehidupan seharian aku lebih bermakna dan lebih seronok lagi.kita dalam bulan puasa mesti la kena gembirakan.buat apa nak sedih!!xda maknanya sedih.la tahzan.hmm tiba-tiba teringat pada keluarga..tak sabarnya nak balik kampung berbuka dengan keluarga,nak pakai baju raya,makan kuih raya hehe.sekarang ni pun dah nampak ketupat dan rendang ni..hehe xda la.berbuka puasa kat asrama ni pun apa kurangnya..seronok berbuka ramai2 dengan kawan2..tak sedap pun boleh jadi sedap.nampaknya ni la sem terakhir boleh menyambut Ramadhan dengan kawan2.tak lama lagi tamat pengajian disini.semuanya dalam kenangan.ok la untuk kali ni.diizinkan kita berjumpa lagi ya.selamat berpuasa semua..jangan ponteng puasa tau nanti tak boleh raya hehe.. ^_^

No comments: