Dari Kuala Perlis Ke Tambun Perak

Pada 28 Disember 2008,Ahad LKIM Perlis telah mengadakan hari keluarga.Destinasi kali ini adalah The Lost World Tambun.Pada 7.30am kami mula berkumpul di perkarangan LKIM Kuala Perlis.Rombongan bertolak lebih kurang dalam pukul 8.30am.3 buah bas tau rombongan kami.Setelah sekian lama terkurung dalam bas rombongan kami tiba jam 2.00pm.Excited juga aku..al maklumlah tak pernah aku sampai tempat macam ini.Apa yang bestnya The Lost World Tambun ini?Terkejut aku bila masuk dalam,mak ai 'sopannya' pakaian merekageli nak mandi,apa taknya 'tut'Oleh kerana kali pertama sampai tempat macam ni maka aku 'terpaksa' mandi juga.tapi aku mandi tak lamaPada pukul 6.00pm kami bertolak ke Kampung Halaman..seterusnya makan malam kami di Sg Perak.Ramai orang kat sini.Syukur..kami selamat sampai jam 1.00am.Apa-apa pun dapat juga aku pengalaman..

No comments: