Cerita Hujung Minggu


Rindu Keluarga dan Kampung


Assalammualaikum sahabat semua.Apa khabar hari ini?
Semoga sihat,gembira dan senyum selalu :)
Moga kita berada di bawah rahmatNya..Amin..
Sudah lama rasanya saya tak menulis.Hendak dikatakan sibuk tidaklah sangat.
Banyak juga masa terluang.Cuma kadang-kadang letih sikit bekerja(latihan praktikal)
Maklumlah bekerja dari jam 8 pagi hingga 5 petang.
Hmm..Pantas masa berlalu.Pejam celik pejam celik dah 2 bulan lebih disini.
Terkadang dalam tak sedar banyak yang kita pelajari..
Praktikal pun tak lama lagi dah nak habis.
Kenangan di Apartment Suria Avenue dan Scrap Computer Trading pasti tidak dilupakan :)

Banyak juga yang saya belajar hidup di bandar besar ni.
Dari A hingga Z.eh ya ke dari A hingga Z?
Belum lagi rasanya.Banyak lagi yang belum dipelajari tentang kehidupan ni.
Sejak berada di sini,macam-macam manusia saya jumpa.itu ini..ini itu..entahlah.
Masing-masing dengan 'sytle' masing-masing.
Manusia tak lepas dari melakukan kesilapan.
Kadang-kadang kita tersilap.Tanpa mengingati siapa kita,kita terus melangkah.
Cuba kita tanya siapa kita?Dimana kita berada?Kemana Arah Kita?
Semoga kita berada dikalangan orang yang benar.

Apa lagi yang nak dikatakan.
Ya!rindu my family..my kampung..my cat..my computer..and my kamera..!
Miss u all.
"Ummi dah lama tak makan masakan ummi"
Nanti balik kampung boleh la makan banyak2..hehe..

ok..setakat ini dulu bicara saya.jumpa lagi..have a nice day :)
keep smiling :)

buah cempedak di luar pagar
ambil galah tolong jolokkan
saya budak baru belajar
kalau salah tolong tunjukkan

No comments: