Rancangan TV di Malaysia dah semakin karut

Sejak kebelakangan ni kelihatan rancangan tv di Malaysia dah melalut.
Macam2 cerita yang tiada anjakan paradigma tersiar.
Antaranya jangan tegur lagi, waris, anak betung, seeker, misteri nusantara dan banyak lagi.
Ditambahkan lagi dengan drama indonesia yang entah apa2.manusia berupa monyet la.
Memang betul2 karut lagi mengarut.
Tak tahu lah kalau ada juga yang tengok cerita macam tu.
Kenapa la stesen tv kita ni boleh tayang cerita karut2 ni?
Apa persepsi budak kecil bila tonton rancangan,cerita,drama macam tu.
Harap mereka tidak akan terpengaruh dengan unsur2 karut-marut ni.
hiburan oh hiburan.
Kan lebih baik tambah rancangan yang berbentuk ilmiah.

No comments: