Terima Kasih Fivio - Aku Nak Melangkah Kehadapan Lagi


Akhirnya selesai urusan aku membeli hosting dan domain dari fivio.
Ini juga adalah hasil daripada survey yang yang dilakukan dimana package yang ditawarkan memang berbaloi-baloi.
Blogger2 pro pun saran fivio..cayalah fivio.
Terima Kasih banyak-banyak.
Justkhai guna fivio jugakkan.

Tak lama lagi aku ada blog berdomain sendiri?
Macam tak percaya je.
Bagaimana status blogspot ni?
Adakah aku akan tinggalkan begitu saja setelah disini bermulanya langkah?
Disini juga terlakar memori suka dan duka.Oh sayang.

Tak pasti lagi tarikh aku akan up kan blog yang baru tu.
Banyak lagi yang perlu aku belajar dan buat kajian.
Yang pasti aku perlu buat promosi dan banyakkan lagi blogwalking.

Aku juga harapkan pro blogger seperti :

Aenaz
Denaihati
Kujie2
Lizarazak
Anarm
Mohdisa
AriffShah
BeliaMuda
SiBintang
Qilan87
X-Po
AzizanKadir

dan ramai lagi yang aku tak tersebut dapat memberi nasihat.
korang memang tiptop.

Kepada reader blog ni
Bersedia tak nak ke rumah baru aku nanti?
aku renovate cantik-cantik untuk korang.
Rajin-rajin singgah ye.pintu sentiasa terbuka untuk korang.
Siapalah aku tanpa korang semua.hehe
Korang sayang kat aku kan?kan? ek eleh taknak mengaku plak.

yay (melompat keriangan)

------

aku tengok buletin utama tadi (26feb) ada lagi kes pembuangan bayi dan budak comel berusia 3tahun didera sehingga mati.
Cis!durjana punya manusia yang melakukan.
bodoh,bangang,zalim,kejam,moron <--mula la nak maki
Kemana hilangnya nilai kemanusiaan?
Where is the love?????

Ingatlah kita bukan sesiapa di bumi ini.
Kita saling memerlukan.
Fikir-fikirkan lah

19 comments:

Anarm said...

nak berpindah ke wordpress ke? bagus2.. blogger2 lain akan bg support punyee.. huhuu

wazy said...

tahniah bro,selangkah kehadapan lagi di dalam dunia blog dan juga menggunakan wordpress,selamat datang ke dunia wordpress (hehe)

annadzirah said...

org kata wp ag senang..
ekeke.
tp xtau la ble nak bertukar gak..
malas nak beli domain.
ahahaha.

~kuyam~ said...

selamat melangkah ke hadapan =)

I noticed ada beliamuda disitu~

hehe

eiy_Da said...

selamat move on..hehhe betul ke ayat ni?..
saya pon ada cite2 gak nk bertukar domain..skang gn yg free dulu..heheh...
saya setuju ngan senarai blogger pro aka best kt atas tu heheh

cybernetic88 said...

ok bro. aku support ko. gud luck k. hee. kng mahu usha2 jgk bnda ni. lalalala =P

deus X machina said...

caya la hang
dah nak pakai domain sendiri

wan malam ni liveblogging liga super
tapi selangor la...erk888

F I T said...

wah dah beli domain name ke?smart a..nanti gitau a blog baru..nak ganti link blog ni dgn blog baru bro kat blog list aku. :P

Khas Untuk Freshie Blogger. Jom Terjah Blog Paling Annoying Ni Supaya Korang Tak Jadi Blogger Annoying!

Ariff Shah said...

cun la. for a start, boleh usha theme kat themegrade.com, themeforest.

bacaan bagus, boleh tengok huzzer.com, sitikus.com. ni kawan-kawan aku buat, memang cun giler. banyak tips dan benda berguna untuk wp user.

Nazatul shima said...

waa..tahniah!upgrade blog..mesti cantik!:)

'AQILAH said...

yelah, lebih baik bagi ku je anak-anak tuh. hey.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

uishhhhhhhhhhhhhhhhh.

nak tukarr gak !

Aus MeLankoLik said...

wan , tahniah !!
smoge smngt bertambah naik.
hehehe...

fiezaradzi said...

selamat bertransform.. nnt bagitau domain tu ye..

Murky said...

tahniah bro.. xsabar hendak melihat rupa baru blog neh :P

naz said...

tahniah wan, support sentiasa ada dlm komuniti kita. all the best :)

beliamuda said...

dah nak beralih arah ke wordpress rupanya. so far cmne?

jom merancakkan komuniti wp di malaysia. :)

Ariff Shah said...

ish. xdela pro. cuma adalah pengalaman sikit guna WP

OBAT PARU PARU said...

wah senangnnya kalau sudah punya hosting sendiri, semoga blog ini tambah ramai trafficnya, saya suka artikel ini