Tribute To Denaihati


Assalamualaikum..

Ni entri khas ke?
Bukan..ni entri umum ja.Untuk semua lapisan masyarakat.hehe

Entri penghargaan ini aku tujukan kepada Denaihati.
Terima Kasih kerana menganjurkan contest Hidup Berani Untuk Gagal.
Contest ni mendapat sambutan yang amat baik dan pemenangnya pun sudah diketahui.

Aku bersyukur dan gembira sangat-sangat apabila entri aku, Hidup Berani Untuk Gagal
tersenarai dalam 28 entri terbaik.Alhamdulillah..
Daripada 140 blogger yang menyertai, tersenarai dalam 28 entri terbaik dah cukup membuatkan aku gembira.
Dan aku bahagia walaupun tak menang contest hidup berani untuk gagal(5 entri terbaik)
Ini adalah satu penghargaan dan membuatkan tuan punya blog bertambah semangat untuk terus blogging,
walaupun masih budak mentah.
Sedikit-sebanyak Hidup Berani Untuk Gagal telah mematangkan aku.
Terima Kasih denaihati memilih entri dari blog ni yang masih tercari-cari arah.
Cun lah.
Harap lepas ni ada lagi contest.


Terima kasih juga kepada mereka yang mengundi aku..vote for 28..
Sumbangan anda amat dihargai.
Korang memang sayang aku.huahaha..Taknak mengaku plak.

Ucapan Terima Kasih kali ke-4 kepada Nurain1101 kerana aku adalah pemenang contest budak sekolah ni.
Hmm..tak sangka plak.
Ni lah kali pertama menang contest.best,best memang best.
yay(melompat keriangan)

Terima Kasih lagi kepada Cikgu Isza yang menunaikan permintaan aku.
oh sedapnya ice blended..

Terima Kasih kali ke-6(berapa banyak terima kasih la) kepada korang yang sudi menjadi reader KemanaArahKita.
Tanpa korang siapalah aku.
Korang memang best.Nanti kita menge'teh sama-sama ek.
Tapi korang kena la turun Perlis.hehe

Oh kepada si bunga dan si kumbang diluar sana,sedarlah!kasih sayang tidak ditunjukkan sehari..
Kasih sayang itu setiap hari.kasih sayang sentiasa ada.
Korang faham kan?
Kalau tak faham buat-buat faham ja.

Thanks to all..
Life is SweeT..yay

7 comments:

Aus said...

lol..
faham la ayat terakhir tu..
dan betul pun..
ape kecoh nk sambut2..
ahahaha..duk diam je kang snang..haha..

kalau senang datang la baca :
ISU SUDIP

orait !

hans said...

aku gembira menang
tapi paling best siapa yg menang RM4000 tu
hahaha

Aus said...

ahahaha...
ice blended..
keke..
kau kan dah bace kay cikgu isza..
ahaha..

duk perlis ek..wan perlis ? haha.
name da melambangkn ek.
haha.

Anem arnamee said...

Salam:)
Sama-sama :D
apapun teruskan perjuangan.

hans said...

hahahah
entah
owh itu RM500 ekk?
tu yg dia kata entry terbaik tu
entah
tunggu dan lihat jer lah

محمد فردوس سعد said...

wah..hebatnye..naik pangkat dari beginner to pro..hehe

tahniah3x..

denaihati said...

HIDUP BERANI GAGAL terima kasih kerana terus memberi sokongan.