Contest Dimana Bola - Korang Meh La Join


Contest lagi..
kali ni jom kita teka dimana bola.
agak-agak korang dimana bola tu ye

mengikut firasat aku kebarangkalian bola berada pada kedudukan
G atau H

jom pakat-pakat join contest ni
jangan lupa Wan Perlis sebagai referel ye

terima kasih kepada pengajur yang adakan contest ni
referel aku untuk contest ni adalah TihaZainal

makan bola, tidur bola, aweks pun bola.. wohha

p/s - tak sabar aku tunggu fifa worldcup.ada aweks layan bola?

14 comments:

zool said...

Ntahlah kadang2 tak terjangka..
aku tikam D.. heh ehe

Ahmad Syazwan B. Ahmad Tarmizi said...

yup betul tu.
kenkadang kedudukan player lain, bola plak lain.
join la contest ni hehe

Fathiha Zainal said...

Thanx 4 referring me for this contest. ;)

Ahmad Syazwan B. Ahmad Tarmizi said...

@Fathiha
Ur welcome :)

Deco [MisS N] said...

mengikut firasat saya,bola itu adalah F...hehe

norashikin rahmat said...

mane buleh g DAN h
tabuleh2. hihi.
bola kat G aa..

deus X machina said...

aku rasa kat G

Ahmad Syazwan B. Ahmad Tarmizi said...

@Deco
boleh jadi jugak

@Norashikin
dah buat correction.thanx

@deus x machina
sronok hang man utd di takhta liga

ahchOng's said...

BOLA DI KEDAI BOLAAA....SEKIAN

Wan Perlis said...

@ahcong
ahcong mai komen blog aku, macam tak caya ja.

hydir said...

komfirm F .. ko gi teka ..
konfirm betul :)

Ahmad Syazwan B. Ahmad Tarmizi said...

@hydir
boleh jadi jugak bola pada kedudukan c
hehe

mie said...

ok!!!
contest approved...
asal xtggalkan link..
nasib baik gue rajin cari...
hehheee

Wan Perlis said...

@mie
thanks..kena la rerajin jalan :)