Layan Formspring Sat


klik pada gambar untuk besar dan jelas

Login akaun formspring aku. wow ada 8 soalan. sorang ja ada identiti yang lain anonymous.
hangpa ni memang pemalu la. cuba la hemoi skit. apa-apa pun layanlah formspring seround dua. aku jawab soalan hangpa. yang takda formspring lagi, takda nafsu ka nak create?

kepada fans liverpool yang perempuan --> hangpa minat liverpool kerana Torres kan?
hek eleh mentang2 Torrres hensem dari Rooney.wuahaha

*hemoi = ramah

17 comments:

deus X machina said...

tak payah kot
aku ada sesi jawab soalan aku sendiri
erk888

vidadarisakura said...

apa entah formspring.hee

Wan Perlis said...

@deus
aku layan seisi soal jawab blog hang.mmg best.tunggu soalan seterusnya.haha

@vidadarisakura
http://rjuna.net ada cita detail pasal benda ni

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

layan... :-)nanti lepas siapkan report buat gak...hehe ,tungguewww

touyakaruma said...

maiahahahaha kiranya lepas nie aku tak puas hati leh arr salah guna formspring .

zaiMi said...

aku pun baru je buat formspring petang tadi. tengok orang semua dah ada aku pun kena ada gak. guna tak guna lain cerita. hehe

cybernetic88 said...

haha. bahaye bnda ni dowh. org leh kutuk2. xpi aku ske je. haahaha. kng ade mase mmng aku nk daftar. wakaka =P

hanna said...

formspring ni seronok plak!
hu2~

.zuely. said...

pulau langkawi hangpa tadahkan? haha!

Wan Perlis said...

@Zikr the Jalanan Sepi Perantau
yup yg pntg selesaikan report dulu

@touyakaruma
blh jadi jugak tu

@zaimi
bagi la hg punya formspring.
aku nak buat kacau.ahaha

@cybernetic88
yup org blh kutuk.tp kita perlu approve dulu.acap ajar aku hack fb

@hanna
dah ada ek?

@zuely
langkawi jiran dgn perlis :)

Ms.Independant said...

peminat kot tu!

:P

Hazzy Ishak said...

boleh menyemak kepala hotak lagi adalah
haha

hans said...

aku minat torres n liverpool

menteil said...

ntah kenapa aku masih tak terghairah nak mendaftar mende nie.. huhu..

Wan Perlis said...

@Ms.Independant
yam mungkin

@Hazzy Ishak
memg semak bila kena soalan kutuk

@hans
aku minat cristiano ronaldo dan torres

@menteil
bila dah ghairah reg la

lizz said...

erk. camner aku bley tak pernah tau pasal formspring ni?huhuhu

Wan Perlis said...

@lizz
kasi tau la.haha
kenkadg malas nak jawab soalan yg byk sangat