Ehem-ehem awak ni


jumpa kat facebook kawan..memang kreatif

22 comments:

-fickryhisham- said...

Kakakaa...
Kreatif!
Lawak3!!!

maisyara Pot! Pot! said...

pernah baca ni. tp kt website lain. macam org atas ni ckp, kreatif n lawak! xD

luvly mya said...

sumpah lawak..haha..penah gak terbaca before nie ;)

Rahimah said...

hehe.. memang kreatif la... boleh jadi laen lak yerk...

hans said...

hahaha
dah pernah baca dah
memang kreatif orang yg buat entry nih

Frodo Baggins said...

hahahhahaha
owh aku gelak ganaz sioot
sbb aku x pnh baca cam diorg kat atas


wakakakkakakaka


>>____<<

.::WaNiE::. said...

kekekekekek

Frodo Baggins said...

wa baca lagi ... and gelak lagi.
adooiiii ....

bellar0ssa said...

huhu.pernah bace ni. lawak takpe.kalau betul2..patut disekeh je laki tu kan.

Farid Fernandez said...

hahahaha...


terbaik la wehhh.....


nak copy leh??

hahaha

Azizuan said...

sumpah lawak..hahahaha

amirah said...

hahaha...lawak r

Aus MeLankoLik said...

hahahahak , boleh tahan .
jgn ada yg ikut betul2 dah , hahahak

suri said...

salam petamg..
adeh..ketawalah lagi..

deus X machina said...

aku dah baca dah benda ni
suatu masa dahulu

namun masih relevan lagi
erk888

Hidier said...

haha..mmmg best lawak ni..
tak sangka ye jawapan atas ke bawah, bawah ke atas jadi terbalik plk maksudnye.. :)

yusuf mujahidin ™ said...

hahaha..ni realiti

::cdot the dot:: said...

aku baca dari bawah ke atas ni...bawah ke atas!!!

Nurul Farhana said...

hahaa...

teruk betul...
dlm kisah ni, yg kejam adelah lelaki..hohoo.. =p

¶A.K.I¶ said...

heh!! aku rce ak penah gak cete ni dlm blog beb... tp ak dapat dari emel!! ngee~

norashikin rahmat said...

sweet person comment::
~cinta palsu laa ni, kawin kerana apetahh..

hafizazmi17 said...

kreatif! >.< wakkakakkaka