Persoalan Yang Perlu Dijawab



1. hairan hairan hairan. ada manusia pakai baju branded harga beratus,beribu nak berlagak. alahai apa la sangat. baju ja kot. sedarlah kadang2 orang tak pandang pun

2. melihat gadis-gadis merendek bersama buayafriend boyfriend ketika di malam hari. eh takda mak ayah ka? atau family memang sporting bagi anak gadis keluar malam? oh memang sempoi

3. aneh aneh bila ada yang mempersoalkan "ceh bini lawa, laki muka 5 kupang" dan sebaliknya. come on lah, bukan semua orang macam lu, hanya mementingkan paras rupa/luaran.
muka ja ganas DALAM HATI ADA TAMAN

11 comments:

norashikin rahmat said...

nothing impossible, rite? :P

suri said...

salam sahabat..
huhu..yang penting busi bahasa..budya kita..

tu lah lain orang kain ketanya..lain puula ragamnya..huhu

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hihaaaaaaaaa.

tu rr. orang cakap je lebey padahal diri sendiri ?

pandai2 rr jaga kain sendiri :P

Azizuan said...

itu normal la bang..mulut orang memang la..haha

Cik Akma said...

hairan tapi tu sikap manusia. manusia? banyak ragam~ =)

Wan Perlis said...

@norashikin
tiada yg mustahil

@suri
salam
manusia mmg tak pernah puas

@miss lolly
entah la sis
dunia la ni

@azizuan
yup kenkadang manusia kejam

@cik akma
seharusnya ragam itu adalah ragam yg baik

masterly02 said...

mulut org,mana bleh tutup.ada jer nak dijadikan topik...

Aus MeLankoLik said...

em , aku kalau org cakap ape2 sal aku , wat blur je . lantok lah , hahaha , makin layan makin teruk lak . hahahk . bia kan aje . haha

bellar0ssa said...

huhu. yang pakai branded tak ingat tu.sebab duit dah bnayak berlebihan lah tu..

deus X machina said...

mulut org...pedulikan
g mam

Goldman said...
This comment has been removed by a blog administrator.