Update Ala-Ala Mahathir


1. Aku tak sabar menanti perlawanan Champion League dan jugak final piala fa

2. Negeri paling kecik dan permai di Malaysia dah ada pusat bowling habaq hangpa.ahaha

3. Musim harumanis di Perlis akan bermula pada bulan Mei ni. taktau apa tu musim harumanis tanya pakcik google

4. Aku takmau dengar lagi kes pembuangan bayi selepas ni. keadaan kembali normal

5. Flickr aku dah lama tak update kot

5. Aku nak facebook down selama seminggu. kakitangan kerajaan leka facebook hingga keja x settle

6. Baru tengok video Wan Kuzain. betulkah ni budak Malaysia? harapan negara?

7. Agak-agak bila juskhai nak komen blog aku ni?

8. Sehari hanya sejam aku tengok tv. adakah aku normal ?

9. Bunkface adakan tour, 10 Mei ni kat Perlis. tiket normal rm30, vip rm70. aku pikir 2 kali nak p atau tidak

10. Hangpa dah tengok filem Ketika Cinta Bertasbih? tengok la wei. filem terbaik bagi aku

11. Kepada blogger paling bangang abad ni iaitu ahcong.hang pernah dengaq kakiku dibibirmu?

12. Deus jangan saman aku. Entri ni aku dapat ilham dari blog hang. Semoga hang tabah menerima kekalahan team hang

Dan gambaq di atas tiada kena mengena dengan entri ni. harap maklum

21 comments:

ahchOng's said...

kenapa aku perlu ada disini,.,.dan aku bangang..hohoho,,

mira ellyna said...

Hahaha mcam2 la ko nie..
deus tak marah la die terharu.. huhu..

biar aku jwb ahchong..
sebab ko tu idola die hahahahahahahhahahahhahahahhahahaha.
ok cukup panjang aku gelak chow haha

Wan Perlis said...

@ahcong
adakah hatimu disakiti acong?hang macam tak besa pulak

@mira ellyna
oh acong.ada ka org nak jadikan dirimu sebagai idola.tidak.tidakkk

mira ellyna said...

haha lu la mnt kat acong haha

hans said...

tingat weih mengaji dkt kangaq dlu
belakang skolah ada stadium utama
rindu plak
hahaha

betui ka ada bowling dah?
besaq dak?

Wan Perlis said...

@mira ellyna
tadak masa gua nak layan acong tiga suku tu.lu la minat dia coz suka komen blog dia.ahaha

@hans
hang budak teknik kangaq ka syed hassan?awat tak habaq awai2
perlis dah ada bowling, 24 lane
mai la

mira ellyna said...

wahahaha ak plak kne..
tnye acong bpe kali wa komen 2kali kot.. lu tuduh2 wa xnk ngaku a tu haha

norashikin rahmat said...

sweet person come~

hmm~ adake patut kakitangan kerajaan guna harta kerajaan untuk mende peribadi lagi mengarut macamfacebook tu..tak bermanfaat betul..same goes to student yang guna wifi dan jalur lebar universiti bukan untuk mende ilmiah..begitu juga kalau guna letrik untuk main game berjam-jam..ah..melampau..(ni pesan untuk diri sendiri ni..)

Azizuan said...

abeh la orang Perlis semua terer main bowling lepas ni..kalau tidak, dok main kat kedah bowl ja..haha

.::WaNiE::. said...

ok gelak tengok signboard tu hahaha

Hazzy Ishak said...

aku patut ucapkan tahniah pada perlis

skg budak poli dah boleh main bowling. dlu aku main baling selipar je tengah padang
hahaha

Hazzy Ishak said...

PTSS tetap dihati
hakhakhak

Wan Perlis said...

harap maaf kenapa mereka yang komen entri ni. aku tak tau kemana komen hangpa hilang.sepatutnya ada. jgn risau keadaan akan kembali normal

Aus MeLankoLik said...

hahaahk , ade lak name deus sangkut , hahahak

deus X machina said...

aku nak saman ang boleh
erk888

zikeryhassan said...

kat tempat aku, fesbuk hanya boleh login lepas 5 pm.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

huahuauahuahau!



kelakau2 :P

joegrimjow said...

hahaha
memang gaya mahathir la!

~0~ said...

hahahha...aku suke man utd kalah...

myra arshad (: said...

haha. best post ni!

myFirdaus said...

urmmm... pic yg cukup menarik minat..... hik3...