Bola Itu Sfera


Bolasepak eropah melabuhkan tirai..final UEFA Champion League antara Inter Milan dan Bayern Munich ada yang tak tengok sebab team pilihan takda. ahaha..suka hati la.. Pasni layan world cup plak..bersediakah kalian?? bersediakah dengan tiupan harmonica dari afrika selatan? bunyi kuat gedabak alat tu. boleh ganggu konsentrasi pemain..
Game inter vs bayern aku tak boleh cerita. sebabnya .....................

.
.
.
.
.
.


((( imbas kembali sebelum kick off final champion league )))

8.00pm - cam besa tengok buletin utama dulu..tapi agak sampah bila banyak iklan
ggrrrkkkkk...nokia 3220 diatas meja dengan mode silent bergegar..1 massage received..
"weh satg tgk kat football corner mau?"
aku reply "sory wei..aku kat kola perlis.takleh on la"

10.00pm - layan live liga paling mahal di dunia..sat ja layan sebab aku rasa tak super mana sangat pun. makan apa yang ada di dapur dulu

10.40pm - tiba-tiba! ceh camna aku boleh terbuka akademi fantasial. haram akademi fantasial ni pun final jugak. ingatkan champion league ja final. terus tukaq channel lain

11.40pm - kunci alarm handset kol 0235am dan terus tidoq..ZzZZzZ..

0130am - seperti yang dirancang tak menjadi. kol 0130 aku dah terjaga..buka tv dah ada preview dan orang-orang dok cakap pasal champion league. tengok pembukaan..tak boleh p awek2 baju hitam tu. baik awek melayu lawa lagi

0245am - game bermula..nasib baik bukan inter vs ac..layan..

SECOND HALF
damnn...aku tertidoq..ZzZzzZ
tau-tau pagi esok bangun inter menang 2 - 0

9 comments:

ahchOng's said...

wan..aku pon nak buat entry pasal bola satu bola dua roger..zzeeessss~~

deus X machina said...

ahchong setan....sabtu lepas dan dan msg aku tanya champions league kul bape.....pastu ajak aku sembang bola lak....ingat program sembang bola ka.....


rugi hang tak tengok wan...terbaik game ni....mourinho is really the special one

Nia said...

moralnya, kalau kita tido pun still boleh dpt result ape esok pagi..haha..

tapi, ye la, kalau kita minat bola, mesti nak tengok detik-detik tu semua kan.

norashikin rahmat said...

hohoho. penat je set alarm~

bola bola sori aa.. tak minat~ :p

NichKhun said...

aik.. ley tetido ek? ney minat bola ke tak neyh? hahaaha tibe2.. kuikuikui

Hazzy Ishak said...

makan bola, tidur bola, tidur bola...
apa lagi?

miss hav0c said...

ooo ini ke sferanye hehehe

ardinihumaira said...

biasala kalo tengok bola dan tertidoq hehe :)

Big Fish Moment with Pizza Hut

suri said...

baru belikan bola utk si manje..hehe..

bola2 makn tdo koka kolaa.. :)