Bunkface Dunia


Gelisah tak bermaya
Manipulasi angkara kita
Dan bencana yang melanda
Generasiku menjadi mangsa
Dan ini bukan lagi
Seperti yang kau impikan
Percaya kataku


Aku bimbangkan dunia
Tiada cahaya ku terima
Aku tentang segalanya
Moga kau akan turut serta
Di dunia kuasa sementara
Komunikasi tiada makna


Dan tindak balas ego yang ku terima
Tiada perasaan kecewa
Dan ini bukan lagi
Seperti yang kau impikan
Percaya kataku


Aku bimbangkan dunia
Tiada cahaya ku terima
Aku tentang segalanya
Moga kau akan turut serta
Di dunia kita

Talented !
Mesej Keamanan yang disampaikan bunkface. bukan lagu cinta tangkap leleh !

12 comments:

Hazzy Ishak said...

baru je dgr lagu ni kat youtube. heran lah kenapa ramai yg tak support dorang walaupun music lebih kurang sama dgn greenday

lantak lah kan, janji lagu sedap
heee

With Love,
HazzySuperb

Wan Perlis said...

rasanya yg tak suka bunkface ni berapa kerat ja.
mungkin depa suka m daud kilau kot.ahaha
bunkface jugak dah naikkan nama Malaysia

miss lolly a.k.a luvfareda said...

Xpenah dgr ag neh :)

Wan Perlis said...

@miss lolly
dengar la pasti memukau

suri said...

suka rentak mereka yang lain dari biasa..hehehe

hans said...

sah penangan bunkface dkt perlis nih

Wan Perlis said...

@suri
yup btl tu
mereka blh cipta lagu sendiri

@hans
hehe tau xpa hans

Shera said...

bunkface dengan hujan mana korang prefer??? aku suka lagi hujan dari bunkface... performance diorang lagi mantap

Wan Perlis said...

bunkface lagi mantap
dah dikenali di luar negara
music bunkface menunjukkan peningkatan

NichKhun said...

ermm nape tak letak muke sam? ahahahahahahahaa sam oh sam ~
angau jap ~

Wan Perlis said...

ahaha peminat sam la ni
nnt juliana marah

norashikin rahmat said...

saya orang yang memang xupdate dengan lagu. jadi..

pasni Malaysia pun boleh aa hantar lagu ni ke angkasa lepas sebagai mesej keamanan kepada makhluk asing macam yang dibuat NASA pada 2008..hohoho~