Dimana Boleh Cari Ramai meLAYU


klik gambaq untuk besaq


tak silap aku ni adun mana yang tulis entah.

6 comments:

norashikin rahmat said...

salam. macam pernah baca di mana-mana. Kalau incik wanperlis taip semula lagi nice :)

hellioz said...

barulah meLAYU!
gyahahahahaah~

choose 1
3rd class or 1st class thinking
thats what shape us all...
gyahahahahahah~

Wan Perlis said...

tu la org kita
masih ada yg pemikiran kelas ke3

suri said...

adeh..kenalah suri dekatkan mata dekat2 katt depan pc..huhu

org mlyu mmg mals dalm sgala hal..kalu ada yg berjaya pun adalah dlm jumlah yag sdkit shja..

oh..org melayu ayuh kita bangkit berjya dri bumi kita sendiri..jagn biarkan org cina..atau bangsa asing lain meneroka khazanah kejayan disini..kita juga yg rugi nnti

Anonymous said...

melayu perlukn anjakan paradigma!

isy@ajl said...

kat FACEBOOK tak dew... boleh dikatakan semua orang melayu adew FB kannn... diorang kalau kat fb 2 x cukup 1 jam... 3-4 jam tak pew... entah apew yg diorang buat... kalau chat dgn kwan x kan sampai 3-4 jam... adew juga budax yg jadi kapel dlm fb nie.. dan jua saudara angkat...