Gerakan Freemason Kini Kembali !


klik pada gambaq untuk besaq

Sebelum ni sibuk orang cerita pasal freemason di tanah bertuah ni. pastu senyap la sat. Tak tau la kot aku yang ketinggalan.
GEMPARRRR !
Kini penemuan terbaru Freemason. Seperti yang kalian lihat wang kertas RM10 turut mempunyai unsur freemason ! hebat mereka mengkajinya. setiap sudut pasti ada freemason.

Jangan menggunakan rm10 ! kalau tidak kalian penyumbang kepada freemason.
Bagi kan saja rm10 tu pada aku. ahaha..

Kasihan kepada designer rm10 ni. Lebih kasihan kepada makcik yang jual nasi lemak.
ah persetankan semua ni

erk888 Deus apa kata hang? tadak nak cita?

16 comments:

deus malas login said...

hahahhaha
cam haram j la pengkaji freemason ni
bagus wan

dannyneutron said...

ciss.
tapa.aku pakai nak blanja.

Farid Fernandez said...

cam benar gak

norashikin rahmat said...
This comment has been removed by the author.
hellioz said...

gyahahahahaa

bangga siyal aku illuminati masuk malaysia....

aku dah malas berkecimpung dlm dunia illuminati yg gelap tuyh...
name illuminati,
hati gelap...

baek aku bukak blog, kutuk orang,
lagi mahsyuk dan menjilat ibu jari kaki...

gyahahahahahaahahahaahah~

x-po said...

adeh, ni satu hal lg slps isu crocs..ni semua kebetulan je la..ah, peduli apa aku bro kalau btl pun ada kaitan sbb aku bkn nk ikut atau percaya pun, aku guna duit tu utk beli brg je

zulfadhli isman said...

wah, teliti betul para pengkaji freemason ini :)

Redz da Tsar said...

Hahaha....

Terbaik~

Kalau aku balik malaya nanti, akan aku tumpaskan semua Freemason dan Illuminatiserta agenda jahatnye// Haha...

Siap la nasik lemak, Maybank, Bulatan Kemajuan etc...

.::WaNiE::. said...

huih pening layan benda2 gini

Cik Akma said...

ehhh rm10 leh topupp wakakkaka~

E said...

10 inggit leh pi makan old town. hehe

elzindar said...

pengkaji freemason ni banyak yg paranoid je aku rasa.... bukan sume kat dunia ni sebab kesalahan yahudi.... yahudi menjadi kuat kerana kita lemah dalam beragama.... bukan sebab depa kuat........

Anonymous said...

salam,

"kerana lemah pgangan agama, wujudnya pkara yg memusnahkn diri"..

adlh pkara pling pangkal perlu direnungkan sebelum pekara yg lain yg direnung..
renung2kan lah..

harap kata2 yg salah harap dperbtulkan..thx

fikree said...

hm.. best gak, dgn RM10 blh beli McDonxxx, menyumbang kat Yahudi, Derma gak tu kan... (kabomm... kabom... bandar gaza meletup, daging2 manusia bersepah.....)

Anonymous said...

kat jb der 1 umah putih besar sebelah dataran klu prasan kt dinding atas umah tu lambang sesiku L ngan jangka sudut..tu kn lmbg freemason..

Anonymous said...

Bende yg diowg dedahkan ni bkn sbb ape...supaya kite waspada....pengikut dajal dan setan ni ade di sekeliling kite....so,kite waspada disamping tingkatkn keimanan dan takwa kepada Allah SWT......Bnyk kite org islam x tau psl pertubuhan ni....so,berhati-hati.....