Oh Kawanku Sedarlah !



Bila keluaq skali dok kalut sms dengan awek..pastu baca sms boleh senyum sorang-sorang. ahaha lawak la hangpa ni. Oh kawanku sedarlah ! kita keluaq sama-sama nak enjoy sesama geng. Tak kira la lepak tengok bola ka, main bowling, minum-minum sambil sembang isu semasa ka. Tapi yang hang sibuk sms dengan awek apa kejadah? tolong tolak ketepi dulu awek bila keluaq dengan membe-membe ! Bila aku tanya soalan, aku rasa macam tanya kat pokok ja..biasa la dah fokus MAIN SMS dengan awek, kawan tanya pun tak dengaq. Baik balik umah ja kalau nak sms dengan awek !

Satu lagi jenis bersms atas moto. siyes aku macam nak pijak ja makhluk-makhluk jenis ni. lain kali bagitau la "syg, abg tgh bwk moto ni.satgi kt mesej len ye" ... tak pun aku bagi cadangan, setiap kali nak reply sms berhenti dulu tepi jalan. pastu sambung perjalanan tu balik.

Oh Kawanku Sedarlah !

19 comments:

Anonymous said...

pandai la dok kata kt org...
diri sendiri 2 mcmna..

.::WaNiE::. said...

aku salu ckp 'jap aku nak reply sms laki aku'

tp kejap ja sbb dok sms ngn laki aku bang nanti sms lah org nak borak jap

hahahahaha

Wan Perlis said...

siapakah gerangan anonymous ?
pernah nampak ka aku sms bila hangout dengan kawan2? pernah nampak aku bersms ketika naik moto?

maisyara Pot! Pot! said...

hahaha.. biasa le. awek nak perhatian. kang kena pujuk pula bile merajok. xD

Cik Akma said...

hehh syg awekkk tuu ahhahahaha~

x-po said...

biasalah bro, tu adat bercinta..lgpun, kalau tak reply atau tak sms, pmpn akan konpem majuk py..diorg bkn sedar pun laki tu duk mana, duk tgh keje ke, duk tgh tgk bola, janji sms..aku ckp ni berdasarkan pngalaman je..skrg dh single, so aku bebas!! hoho

Farid Fernandez said...

AKU SUKA BER SMS ATAS MTO... TAPI AUKU SUKA DOK TEPI2... XMO DOK TENGAH2..

Farid Fernandez said...

WAN PERLIS


AWAT EMO NIE???

SABAQ...

ANON 2 MULUT JAAT SGT 2

norashikin rahmat said...

hoh. tak naik moto, tadek pakwe.
so, tak buat laa sume2 tu.. :P

biasanya orang buat macamtu sebab nak tunjuk dia ade awek/balak kut, tanpa dia sedar orang menyampah dengan perangai dia tu.

Syiqin said...

sabaq ye..sapelaa insan rejen maen sms tu?:P

rObin@ayuE said...

cakap kat member tak baik utk kesihatan tu..kalau dia eksiden nnt pas tu mati awek tu tetap cari jantan lain gak..aisehhh kasaq sgt ka bahasa??hehe

hans said...

hahahahaa
aku selalu mengalami situasi amcam nih
tapi apakan daya
ditegur kang tuduh aku jeles
so aku malas bising
hahaha

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hohoi.

biasalah tu.

time bercinta semuaaaaaaaanya manis. semuanyaaaaaaaaaa *aku relakan*

unlisted_one said...

zaman melayan kawan ckp dg boipren tu dah lama berlalu,..nasib baik laa..

atas motor sms tu, dia nak menunjukkan prinsip malaysia boleh la tuh. haha

suri cahaya cinta said...

salam..
sabau jelahkan..kekadang naik begang gak..

ragam manusia mmg ada yng jenis yg bgtu..hehehe..

mira ellyna said...

HAHA, sonok depa ade bf ske sms.
cam aku x pon.

tp bahayaa ooo ats moto tu..
gila..

deus X machina said...

hahahahah
aku setuju dengan entry hang ni
ada gak kawan aku camtu...
baik tak payah lepak kalau nak main msg dgn awek ja

din said...

nak msj bg aku blh je tapi ckit2 sudahla..kalau x nak mmbe trsa koverla ye..

MsAnisSyahirah said...

salam.
first time singgah..
hihi...

aku senang saje.
kalo kita xmau diganggu semasa bersukaria, kita janganlah ganggu bf sndri..

hahaha..

xbestla, mahu berseronok tapi nak mesej2 pule. xbest.

msg mase drive pun xelok la.. bahaya..

hihi..

peace..