Sorry Pdrm Tersilap Sapu



tau kan kes kehilangan perdana v6 ketua polis selangor?
ahaha pencuri dah minta maaf.
apa yang aku nampak keadaan ini lebih kepada nak perli polis
kredit to ondscene

klik gambar diatas untuk imej yg lebih besar

19 comments:

azuan said...

hihii nampak sangat nak perli~

Fatimah Samsuddin said...

haha.. mmg perli tahap gaban la ni.. isk2.. agk2 bleh tgkp ke org yg curi 2.. (mcm nk mncabar pn ade ek)

shazika said...

ishh..ada plak tersilap

Frodo Baggins said...

kesimpulannya ...
tindakan ni wpun cam funny
tp dah tunjuk mentaliti yg rendah ..


((bila nak sudah kalau camni ...)


p/S: ttp tindakan polis tembak
arwah adik ami tu sangat salah.

zaiMi said...

boleh pulak macam tu. memang makin tercalar la maruah polis malaysia ni. haha

norashikin rahmat said...

hohoho. hape2 je la diorang ni~

.::WaNiE::. said...

kekekeekke

Cik Akma said...

adeh perompak skrg~

¶A.K.I¶ said...

hahaha!! terbaek!! terbaek...
ayat dia ak mmg ske~

wong ah ian said...

pasni suruh dia rembat kete ketua polis negara pulak..

pastu tulis " sory gua pinjam bawak balik umah semalam sbb x tahan nak berak" haha

Farid Fernandez said...

fikiran kalot

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ngaa.

betOi ka ni ?

ahchOng's said...

kesimpulannya ...
tindakan ni wpun cam funny
tp dah tunjuk mentaliti yg rendah ..


((bila nak sudah kalau camni ...)


p/S: ttp tindakan polis tembak
arwah adik ami tu sangat salah

ahchOng's said...

aik..cam sama ngn frodo lak..frodo peniru!!

Aus MeLankoLik said...

bag8us , pencuri mcm ni kita cari , hahahak

Frodo Baggins said...

ahchong gila!
hahahahhaha

hans said...

tahu diorang takut
hahaha

Wan Perlis said...

ahcong mengganas lagi

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

erm....berbaur perli ke ne??