Edisi Aku Kaki Bola - Apa barang sokong england wei !

apadia?? bola piala dunia??

makan bola
minum bola
tidoq bola
kerja bola
awek bola
exam dapat markah macam bola
bola punya pasal, semua jadi gila

pasukan manakah menjadi pilihan kalian?

Portugal ?
Apa barang portugal. dasar penjajah ! rampas tanah yang aku pijak.
dulu moyang cristiano ronaldo menindas moyang aku
80 keturunan takkan sokong portugal

Spain ?
hah? apa jadah sepanyol
aku dah tau dah sebab apa awek-awek minat sepanyol
dasar striker jambu.betoi dak awek-awek sekalian?

Japan ?
apa standard?
dok paksa orang panjat pokok kelapa nyoq
dah la selipar tak pernah maju, sebagai penghinaan aku gunakan untuk ke tandas.nah amik.
weh Zack hang sokong jepun ka?

Netherland ?
dapat bege free ka sokong depa ni?
dah la dulu mencuri hasil bumi kita !
sampai sekarang kami tak halal

England ?
Teringat euro 2008
ahak

jadi, sokongan aku ???


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





inilah dia...
hero malaya kita..cayalah abg din..bukan calang-calang ooOooO
semangat Malaysia Boleh ! sungguh patriotik kan aku

.
.
.
.
.
.





go Malaysia go !


p/s : logo negara tertentu ada salib. jadi hati2 nak beli jc tu

16 comments:

Farid MOFASAD said...

hahaha.. pengadil duk tepi je watper

mIsH IeRA cIK irAh said...

keh keh keh..dah agak da, lepas ni mesti lelaki kecoh pasal bola :P baru semalam wat entry pasal lelaki dan bola.ish3...

Anonymous said...

sukidin control match mana ek

frank lampard said...

sukidin aku rase dye top scorer la worldcup edisi ni. =.="

Hasrol Nizam said...

tak sabar nk tgk ref ni 'beraksi'..hehe

ChuyRy said...

pengadil pon dapat naikkan nama Malaysia skit pon xpe la..daripada xde..huhu

deus X machina said...

pengadil keempat apa barang

Wan Perlis said...

tu la
ingatkan pengadil utama

h3r0 said...

Buat edisi kali nie je sokong negara yang aku minat.. cara permainan bola..

Nanti kalau malaysia msk piala dunia 2018, totally aku sokong malaysia.. he he he

Anonymous said...

bola?apa barang bola

Anonymous said...

afrika 1
mexico 1

Mohd Hafiz said...

support lh Malaysia... hehehe..

Frodo Baggins said...

arghhhh sioot
sokong arr inggelen!!!
mati idop balik
ttp inggelen!


owh, sokong pngadil malaysia!
watak sampingan pun xper ...
ini permulaaan!

parit katak! hahahhaha



>>___<<

Hazzy Ishak said...

maju abang din maju

ku bengang la, kenapa asyik condemn pasal pengadil no 4, pengadil dok tepi

lantak dia la, janji dia dpt pegi africa, hangpa ada??

Wan Perlis said...

tu la mula2 semua org dok ingat pengadil pertama.no4 pun xpa jnj malaysia ada wakil :)

aizuddin.com said...

oklah ada wakil malaysia..daripada takde..nak tunggu pasukan..bila ntah boleh tengok