Kekalahan



Pemain bintang bukan jaminan untuk menang. hatta ball position sekalipun. permainan cantik juga bukan penentu. jaringan GOAL adalah segalanya. walaupun sesebuah pasukan itu dilihat seperti dibuli namun jika jaringan berjaya dihasilkan itu adalah jawapan yang sebenar. di atas kertas anda boleh tulis pelbagai. jawapan tetap pada 90 minit terakhir

sepanyol over confident mungkin?

13 comments:

azam said...

Haha terkejut bilamana terlalu leka menyerang

Farid MOFASAD said...

team gua2...

takper.. mulakan baru

Wan Perlis said...

xpa xpa kan
baru ja nak start enjin

Bert said...

habis jahanam point fantasy aku..villa dgn casillas betul2 mencabar kesabaran gua..kehkeh..tp sronok tgk spain kalah

Hazzy Ishak said...

entri nak sedapkan hati ke?
harap2 bersabar lah ye

.::WaNiE::. said...

muahahahaha

mesti bos wa down hari ni

Wan Perlis said...

kawalan bola
spain 63%
switzealanf 37%

cybernetic88 said...

haha. spain klah. gila fail =.=

hellioz said...

overconfident
perhaps...

macam blogger otai
lupe daratan kejap

lupe bahawasanya orang lain pon bole buat ape yg dia buat kt org laen

gyahahahaahahaha~

suri said...

apa2 blh terjadi..hehhee

Anonymous said...

aku tak rasa apa2 pun spain klah

miss lolly a.k.a luvfareda said...

spain bile main superbbbb.

tapi mybe malam tu kaki bengkok skit kot time nak masukkan bola dlm gol tu. Teheeee.

Yatre Hayati said...

bak kata mak kita :

takde rezeki. cuba lagi. heee~