Tertikam dari belakang

Kadang-kadang aku lebih suka berkawan dengan


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.











.
.
.
.
.





daripada berkawan dengan







.
.
.
.
.
.
.








fazli azli jamil
kejam
zalim

ada kalanya binatang lebih berakal daripada manusia

18 comments:

aMoR said...

tara mana kejam dia???

seera israel???

.::WaNiE::. said...

hmmm

tak tau la nak komen ape dia ni

norashikin rahmat said...

sayapun sayang kanak2.

"hate the sin, not the sinners"

Cik Akma said...

mmg kejam! otak manee?

@yuE said...

mangkok ayon betol..dia tak taw ke sakit kena sepak..bengong punya manusia..

jiBam said...

agaknya dya tak penah jadik kanak kanak kowt...
gamakkan wat mcm tuh..
mmg biol~

Bert said...

sembelih je dia ni

hellioz said...

kita sunat dia 100 kali jom
nak?

gyahahahahah~

Fitrihadi.com said...

kat akhirat nanti lagi teruk pembalasannya.. Allah tak bagi kaki dan tangan untuk memukul tapi untuk memberi kasih sayang dan mencari keredhaanNya.. nauzubillah..

DuniakuAbstrak said...

kejam2..zalim2..berperikebinatangan betul..hmmm

Hazzy Ishak said...

entah la apa nak jadi

¶A.K.I¶ said...

dunia di akhr zaman...
ini lah dia...
moga ALLAH lindungi kita dari bencana..
amin

Anonymous said...

firauan abad ini

miss lolly a.k.a luvfareda said...

jahanammmm :(

hans said...

kasi sula jer mamat nih kalau dah memang ada bukti dia salah
kesian budak2 sekarang
hidup xtenteram

Wan Perlis said...

kita pijak ramai2 manusia itu

aizuddin.com said...

kalau betul dia buat..kita sepak balik kat kotak penalti ramai2..baru dia tau sakit ke tak

Wan Perlis said...

mmg betul dia lakukan perbuatan zalim tu