Hikayat Putra Kesepian (suprise untuk hang!)


sebelum ni aku ada cita pasal Lagenda Budak Skema
dan berikut adalah kesinambungan daripada lagenda budak skema

nama penuh - Mohd Hazwan Bakri

nama glemer - mister beck

alamat blog - http://e-warn.blogspot.com

tempat lahir - kampung parit gila Bukit Gantang

negara asal - kutub utara 40 000 kilometer dari banjaran himalaya

hobi - bermain kerem, tuju kasut & mengira bintang di langit <-jiwang ni

pekerjaan - student unikl + pemerhati bolasepak senyap

part time - dulu nak masuk MLM tapi tak jadi

idola - tomok, karam singh walia dan imam masjid negara

makanan kegemaran - mestilah siakap 3 rasa + ulam raja

keunikan - boleh menghabiskan 6 ketul ayam KFC dalam masa 10minit dan takot kpd kaum hawa(ini serius)

impian - anak melayu pertama bermain untuk manchester united

motto hidup - asalkan saya ada kawan-kawan dah cukup. so...kita enjoyyyyyyyyyyyyyyyy

13 comments:

Pelat said...

gua tengok muka kawan lu dah macam pejuang serbia.. serius comel

Wan Perlis said...

serius gua suka ayat lu. pejuang serbia. ahhahaha

Syiqin said...

serius x bleh belah..'pejuang serbia'??
aiceh>.<"

Frank Lampard said...

eh cm banduan lari kt surat khabar metro tu je. jap aku try tgk balik.

Anonymous said...

jc spain yg gua x tahan 2

DuniakuAbstrak said...

usaha mengglemerkan member ko nampak keberhasilannya..hahaha

Hazzy Ishak said...

gambar passport ka ni?

nabilah_2908 said...

sempat singgah kt blog dia..hehe..mcm nk buat serangan balas je tu...hehe..mcm2.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
NOSTALGIC SONG

Anonymous said...

lu tngu!

Anonymous said...

gua suka entri prank

hiro said...

haha..gua syak lu kene warning dgn abg gay..kah2..jaga3.

Wan Perlis said...

gua anti budak2 gay

dosko_pandora said...

this is madness!!!