kct 1



amboi-amboi datuk misai...
sayang betoi kat Siti
no plet keta dah rm 66 550
mahal dari keta plak
JIWA kacau ka ni?

rm 66 550 untuk sekeping no plet, haih apa jadah tu??
banyak lagi rumah anak-anak yatim, rumah orang tua-tua..
pintu rumah kebajikan kat Malaysia ni sentiasa open

k = datuk k
ct = siti
1 tu maksud apa pulak? nak pasang 1 lagi ka

ADA APA DENGAN NOMBOR ???
bangga dengan nomborkah
nombor lawa skit kata speSIAL
hanya nombor kot..i repeat..hanya nombor
bukan boleh bawak masuk kubur pun

aku nak rembat plet PER 115 la..

lalalalalala~

17 comments:

AISHA SAAD said...

macam haramm okk!
dorang kaya teros kaya sampai dok membazir tak kena tempat.
rakyat yang miskin?
teros miskinnnn.
ohh lupa nih la satu malaysia!
shiallll. fullstop!

mira ellyna said...

mcm2 depa nie kan mmbazir ja

mira ellyna said...

mcm2 depa nie kan mmbazir ja

xazryx said...

bodo punye misai .

DuniakuAbstrak said...

hmm sedih plak tgok gmbr yg ko post nih...
............
...
-speechless-

Hazzy Ishak said...

no comment
heee

Farid MOFASAD said...

aku nak azankan sape nie?

touya said...

Kekayaan juga adalah satu ujian dari Allah

julietchun said...

kat ganu no plat TAY 1, regenya dekat 1juta, ntah rg kaya mana beli.

Anonymous said...

mmg bangang abis duit berpuluh ribu krn no plet!

nabilah_2908 said...

tak boleh nk cakap apa..itu kan duit dia...huhu..

if dia beringt..dh tntu dia akan membantu golongn yg memerlukan.. ;)

Wan Perlis said...

semoga mereka yang kaya ni adalah dermawan

Linglung said...

entah..gua tak nampak mana relevannya..mungkin diorang dah byk tlg anak yatim ngan org susah kot. itu psl selambe saja redah beli no plate mahal2..lantak la

maisyara Pot! Pot! said...

rm 66 550? pehhhh! aku leh buat macam2 benda dengan duit sebanyak tu. lebih2 lagi langsaikan hutang2 (kalau ada hutang la erk? :P)

suri said...

tu le pasal..baik g bantu org susah,ibu tunggal, bina umah2 ank yatim lagi baguskan..klu mati sok dah tentu org akan kenaga punya..

alahai manusia makin kaya makin mjdi2 kehendak mrka..agaknya klu kete tu bersadur emas pun mrka akan beli apatah lagi klu berlian..huhu..

norashikin rahmat said...

ada baca paper tentang bidding plat number kct 1 nih. xsangka betul diorang dapat.

jum buat bisnes plet kereta pasni, incik wanperlis? dapat bidding high juta2 nnti bleh derma dwet jual plat kereta kat badan2 kebajikan..

Go0d gIrL said...

cian.... xpala... org senang x penah rasa susah macam tu la~