Pembohongan Paul si sotong


aku dah agak dah perkara ni sebenarnya

pembohongan si sotong paul. sebenarnya paul ni tak pernah nak kenal mana-mana bendera pun. takkira la jerman, spain, netherland dan lain-lain. jika terperasan, si sotong paul akan memilih bendera sebelah kanan. perkara ni telah di programkan oleh pihak-pihak tertentu untuk kepentingan mereka. bayangkan, si sotong paul ni dah membawa keuntungan kepada jermen dari segi sektor pelancongan

lebih bahaya bila orang kita "terpengaruh" dengan sotong ni. khurafat

21 comments:

beLLa said...

yeke? xpasan lak pasal belah kanan tuh. tapi memang xpcyepon. semua 2 ketentuan tuhan kan..

rammyd said...

huhu.. khurafat percaya si paul tuh. yg menang tuh atas naseb je..

Anonymous said...

heran pasal paul pun blh kecoh

Namia Cinta said...

saper suruh percaya.... goreng jer si paul tuh.. mihahahahahahah

PEREKA CERITA said...

PAUL ni memang mengarut je lebih... xpaham knp ramai sgt fanatik kat paul ni.. sampai ada yg bawa masuk politik kat pilih PM rusia.. aku yakin paul ni akan memilih bendera yang ada lebih byk kaler merah..

Syiqin said...

mmg syirik si paul tuh..slalunya gambler yg bnyk percaya menda2 camni...
paul2..>.<"
goreng pon sodap:p

hiro said...

haha..sepandai2 meramal, akhirnya jadi cucur sotong juga..keh2.

@yuE said...

yang pasti aku nak makan sotong goreng tepong tu...



grrrrr....aku puasa ni menggugat iman betol la!!

Hazzy Ishak said...

hari hazzy baca, sotong ni suka kaler kuning je.
hehe

Farid MOFASAD said...

sedap melantak sotong hari tu dowh

diraja22 said...

apa lg kerja yahudi klu xmenipu..

shasha said...

X yah pecaya lah. baek g makan sotong goreng tepung kat kuala perlis tu. MUAHAHAHAA!~

Cik Akma said...

baik aku mkn sotong celup tepung lg elokkk. hahaha~

.::WaNiE::. said...

apa2 pun sotong mmg sedap

Fitrihadi.com said...

teringat cerita sutun tu hahaha ingat malaysia takde sotong ke?? :p


- - -
Pendapatan Saya Dalam Blogging!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hoho.

xprasan lak die slalu pilih kanan. hoho

Wan Perlis said...

makan sotong kuala perlis

deus X machina said...

aku tak makan sotong
dan aku nyampah gila dengan sotong paul ni

suri said...

hai..
benda yang bgin sslu sesuainya utk makan jer hehee

HEROICzero said...

eh yeke? memang belah kanan jek ke die pilih. cis!

maisyara Pot! Pot! said...

makan sotong lagi sedap daripada percaya dgn sotong tu... khurafat dong! xD