Filem Ombak Rindu


yang sebenaq-benaqnya aku pernah terjebak dalam aktiviti jiwang. tapi tu crita dulu.dah lama. sekarang aku dah insaf. hidup seperti sekarang lebih seronok dan lebih bahagia. tak kacau dengan sapa-sapa. one word to say "indie"
hidup dengan genre indie ni lebih best dan mencabar. takdak masa nak kalut mesej org ni, takdak masa kalut nak kol org sana dan takdak masa nak topup(aku topup sebulan sekali)

walaupun aku dah tinggai zaman jiwang tapi nak tau jugak la...ombak rindu nak difilemkan? memang aku dah agak dari dulu lagi. yang tak bestnya pasaipa duyung tu jadi heroin? dia mana layak jadi izzah ! agak2 la weh. sepatutnya eja yang jadi izzah.

pasti lebih baik daripada lagenda budak setan

ok sekian ! chow dulu...

10 comments:

rhapsody LiN said...

haha. kita geng. ku pon dh x layan jiwang2 ni. topup save gila. XD

ayin~weeweet said...

harap2 la lg best dr LBS yang ntahapa2 tu huhu

zaza said...

yess btol!! si duyung kacukan tu xlayak jd izzah.. yg layaknya aku!! hahaha.. xde la, gurau jer.. patut bg lah kt eja bru crita tu ada ummpphhh.. hehe

MOFASAD said...

lepas nie aku takde masalah bab2 cerita jiwang dengan ko.


hahahahaha

Anonymous said...

pehal mayakarin jd izzah

AyuE SurihanyOt said...

maya karin tak sesuai lorhh jadi izzah..huhu

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hohoho.


bicara hati bile pulak ?

Anonymous said...

harp best la

Anne Boleyn said...

salam..

alamak..tak ingtlah ombak rindu ni citer yang mana satu. tapi mesti best kan.:)

btw, thanx sebab sudi bagi komen kat blog Anne Boleyn.


p/s: jom baca entry pasal MTV Worldstage. :)

Hazzy Ishak said...

saya layak jadi adik hariz, hazirah. sebab nama sama.
hehe