Soalan Untuk Hangpa-Dapat Markah penuh aku belanja mekdi


Soalan 1
Yang manakah lebih banyak terjadi di Malaysia?
A) aktiviti sosial
B) gejala soSIAL
C) akademi fantaSIAL
D) menternak kambing
E) semua diatas

Soalan 2
Negara manakah yang membekalkan jarum dan kondom secara percuma?
A) Thailand
B) Uganda
C) Zimbabwe
D) Papa Neugini
E) Tiada dalam senarai

Soalan 3
Bangsa apakah yang tidak pernah segar?
A) Red Indian
B) Kadazan feat. korean
C) MeLAYU
D) Bangsa-bangsa bersatu(PBB)
E) Kacang Buncis

Soalan 4
Antara berikut siapakah yang layak menjadi perdana menteri Malaysia ke 8 dan kemungkinan negara tiada rasuah?
A) Nik Aziz Nik Mat
B) Megat Tarawih Megat Tuang
C) Ahchong bukan nama sebenar
D) Rosyam Nor
E) Dato Laksamana padang jarak padang tekukur

Soalan Bonus
Bolehkan Malaysia melayakkan diri ke FIFA world cup?
A) Ya! Saya yakin boleh(Malaysia Boleh)
B) Oh haruslah boleh kerana FAM adalah badan organisasi terbaik di dunia dan mempunyai sultan bola
C) Tahun 3030 pun belum tentu lagi Malaysia layak
D) No komen, i tak minat bola. i minat bola-bola ja
E) Jangan tanya soalan yang dah tau jawapan dia boleh dak!?

20 comments:

meor-name-depan-ku said...

Gua rase soalan bonus tu jawapannye

boleh, dengan syarat........

Gen Fujita said...

Nak jawab:
1) B
2) A
3) C
4) A
5) C

:D

enuLwanie said...

kalau tgk kat bukit bintang,
lagi dahsyat.
muka budak lagi!
pakai seksi2..
peluk2 dgn jantan!

rosak rosak....

Cik Akma said...

budak2 ni patut bg duit sekolah 50sen je. beli kuih karipap sebijik. huu.

hellioz said...

ape ni>?

lu nk blanje blanje jela
gyahahahahah~

hellioz said...

ape ni>?

lu nk blanje blanje jela
gyahahahahah~

Redz da Tsar said...

Aku jawab soklan bonus jer...

E..

haha

Hazzy Ishak said...

cikgu susah lah soalan ni, tukar soalan lain
haha

Go0d gIrL said...

depa tak paham konsep jati diri...
angkut ramai2 soh jadik mercy kat gaza..

baru sedar diri

mira ellyna said...

hahaha.. kene jawab ke???
mak aii klcc ka tu. banjir da aku tgok..

soalan perdana menteri tu aku rasa ahcong hahaha

hans said...

nak jawab soalan bonus = E

hahahaha

P/S : Anda Semua Dah Daftar Sebagai Pengundi?

Syiqin said...

payah arr Malaysia nak p FIFA..baik concentrate macam mana nk kurangkan kes buang bayi..lg banyak pekdah..:D

Anonymous said...

melepak merokok merempit

mi3ra said...

lol
budaya hedonisme makin disukai
tu kan taktik nk raih pengundi
that is why byk gler entertainment yg dibuat
konsert n anugerah bgitu byk skali

i x ingat dpt statement ni dr mane
"smakin maju sebuah negara itu, smakin tinggi masalah gejala sosialnye"

mi3ra said...

btw, ske soalan bonus tu
jawapan i yg last skali tu
hahaha

intan said...

aku jwb eh..

1. E
2. A
3. C
4. B (coz nama dia cam macho abis je :D)

soalan bonus of course jwpnnya E!

^_^

MOFASAD said...

ah chong tu gua suka

crayon said...

kah kah kah.. hang buat sendiri ka soalan ni? nice.. sangat genius dan kreatif.. proud to be malaysian too!

za petrelli said...

jwb no. 4 jer.
c

ahchOng's said...

harap2 aku la yg jadi menteri tu..kalau aku jd menteri..aku lupuskan bangsa melayu..semua kita jadi cina..jimat air time berak,.