Sila ketepikan awek bila Keluar dengan Membe


Bila keluaq skali dok kalut sms dengan awek..pastu baca sms boleh senyum sorang-sorang. ahaha lawak la hangpa ni. Oh kawanku sedarlah ! kita keluaq sama-sama nak enjoy sesama geng. Tak kira la lepak tengok bola ka, main bowling, minum-minum sambil sembang isu semasa ka. Tapi yang hang sibuk sms dengan awek apa kejadah? tolong tolak ketepi dulu awek bila keluaq dengan membe-membe ! Bila aku tanya soalan, aku rasa macam tanya kat pokok ja..biasa la dah fokus MAIN SMS dengan awek, kawan tanya pun tak dengaq. Baik balik umah ja kalau nak sms dengan awek !

9 comments:

umiey said...

mmg annoying gile kl kuar dgn mmbr yg cmtu.. kite kuar dgn die sbb nk catch up things here and there nk eratkan silaturrahim tp die lyn kite cm hampeh. ^^

AyuE SurihanyOt said...

baru2 bercinta ja macam tu..percaya la cakap aku..

Anonymous said...

tu kwn jenis hidup di konkong awek

Cik Akma said...

sabaq naa sabaq

Anonymous said...

member cmtu kasi pancung je.haha

apaajanews said...

biasalah alam cinta itu terlalu indah untuk dimengertikan, banyak-banyak bersabar, kutukan berapipun tak mampu melawan panahan cinta

Anonymous said...

bako ja...bako..kita bako

Encik Psychopath said...

marah sgt tuuu.

Ahmad Syazwan said...

haha