Perempuan dan facebook



saya
: morning!
setelah 4 jam..dah petang pon
gadis : :)
saya : akhirnya setelah berkurun..balas juga..bz ka?
gadis : x
saya : ooo..nmpk mcm sibuk ja..sy ni sj ja nk menyebuk..err..dah makan ka??
gadis : x
saya : kalau camtu..jum la p makan..awak blanja saya..theee hee..
gadis : WTF??kenal pon tidak..nak suruh belanja makan..aku paling pantang tok nenek laki yang suruh blanja makan ni!mengharapkan duit pompuan!dayus..pegi mampos la ang!!keja tak mau..nak harap aku blanja..sorik la beb,.takdak maruah ka minta orang pompuan blanja hah??!
saya : ahahaha..err..ok..

err..pandai pula reply panjang2..tadi dah macam hidup segan mati tak mau aku tengok..nak kata bangsa lembap pon ada.pemaluu la kunonnya..kamon laa..tak reti beza ka sakat dengan btol btol??kalau tak mau blanja..tak payah la nak buat teruk sangat kak long..keluar habes segala falsafah tok nenek ang..haha..saja nak bagi aku gelak..kalau ang reply nak blanja pon..aku atau sapa sapa yang penah tanya soklan bangang ni kebulur sangat ka nakpi jumpa ang pastu suruh blanja makan?sigh

4 comments:

ada mokhtar said...

hehhehehe... rasa nak gelak je baca ni..

cikgu fiQ said...

haha!aku pown xham pompuan camnie~huhuh
nice entry,foLLow lah sy kaLu rajin
http://simpleasfiq.blogspot.com/

Budak Langkawi said...

Nanti Pulau Langkawi siapa mahu duduk?
Bulan mengambang agaknya...Biasalah wanita, mulut memang begitu.
Ops jangan marah...Bukan semua wanita hehe

Anonymous said...

perempaun biasa la mulut 2