Makan Malam di Kuala Perlis


Dapat Mesej dari kawan aku dari kuala nerang kedah
"wan, aku dgn family makan kat kuala Perlis.aku nak jumpa hang"

aku balas la
ok hampa makan dulu.sudah makan aku p kat hang

Tiba-tiba ada call masuk
"weh meh makan skali"

aku cakap, takpa la hang makan dengan family hang dulu, aku dah kenyang

tiba-tiba suara bertukar
"Assalamualaikum..wan meh makan skali,makcik dah order banyak"

skali mak dia la
naik segan aku,cuba tolak pelawaan tapi ternyata tak mampu.
Apa lagi terus pecut moto ke restoran Lynda ikan bakar tepi laut Kuala Perlis
sampai-sampai dah ada tempat disediakan untuk aku.

"Sila-sila wan menjamu selera jangan malu-malu, makcik belanja"
...
...
...
menjamu selera sambil menikmati keindahan malam kuala Perlis dan angin laut yang sejuk

Terima Kasih makcik Makcik memang sporting

Tapi bila saya boleh hantar rombongan?Erkkkkkkkk ~ ~

2 comments:

Syiqin said...

waaaaa....lapo..

ewarn said...

nahhhaaiii...bila mau antaq rombongan??hahahaa