Deposit untuk Anak Dara


Mak Cik : Anak makcik belajar tinggi.Ada rupa pulak.Makcik taknak letak harga. Tapi biarlah berpatutan. Selalunya yg belajar tinggi dalam lingkungan 20ribu. Tapi inilah satu-satunya anak perempuan makcik. Harap faham-fahamlah ye


Mat : Saya paham maksud makcik. Tapi saya harap makcik pun pahamlah ye. Kalau terlampau tinggi, terpaksa ditangguhkan nanti. Biarlah dicepatkan, biar jauh dari maksiat


Mak Cik : Kalau kamu tak mampu, anak makcik ni bukan tak laku. Ada berderet lagi yg tengah tunggu. Kalau harga rendah, nanti apa pulak orang cakap


Mat : Kalau makcik nak jual anak macam jual kereta, kita buat macam ni. Sekarang jugak saya bayar DOWNPAYMENT 2ribu. Saya bawak balik anak makcik, malam ni saya TESTDRIVE dulu semua..Kalau barang dalam semua bagus, jangan cakap 10ribu..100ribu pun saya berani letak. tapi kalau dah LEMAU, ENJIN pon tak bagus..Anak makcik skali dgn deposit tu makcik boleh simpan

2 comments:

Aida Effarina said...

boleh plak testdrive n bayar downpayment dulu ek.. :P

Anonymous said...

HAHA AD PLAK NK TEST MCM KETE ...APE DAAAAAAAAAA