Azam baru la konon


Bila difikirkan balik takda apa pun yang best selain perkara-perkara dibawah
1. Umur makin meningkat. kita selangkah ke kubur
2. Kejatuhan kerajaan najibrazak, putrajaya ditawan..Peralihan kuasa kerajaan Malaysia.time tu najib menjadi gila.rosmah meroyan, tak dapat lagi set rambut dan tambah koleksi beg tangan
3. Bagi kaki bola, mestinya EURO 2012 menjadi fokus. Sukan Olimpik di london jugak jangan dilupa. Bila la Malaysia nak dapat emas pertama. Sebagai rakyat Harimau Malaya target kita adalah AFF Suzuki Cup 2012
Dan bagi aku, orang yang berazam pada tahun baru adalah mereka yang tidak berpendirian dan lemah.Azam tahun lepas pun baki dibawa kehadapan(budak akaun)
Tak payah nak azam sangatlah. Nak berubah, berubah ja lah. Tak perlu tunggu tahun baru

1 comment:

fbi said...

azam aku semoga jgn anwar jd pm Malaysia tercinta...klo tak abis negara ni tergadai...hehe