kisah di Bazar Ramadan


Kemarin matpijan telefon aku. setengah jam sblm buka posa
aku agak ni mesti ada benda best dia nak creta ni

"Wei hang tau dak tadi kat bazaramadan ada budak tebeghetoh periuk sup. kuat pulak tu pi beghetoh. nasib baik dia takmasuk dlm periuk sup tu"

"haha6 paihtu apa jadi kat budak tu?"

"Apa lagi semua org tengok dia la.tapi dia lek ja.mak dia lak yg malu.btw dalam situasi tadi mmg takboleh salahkan budak tu.salah mak dia la.sapa suruh mak dia ghairah dan taksub sgt tgk makanan sampai lupa anak"

"tu la aku malaih p bazir ramadan.org melayu kita paranoid la dgn makanan"

"Aku pun rasa macam tu.tobat takmau pi dah bazar ramadan paihni.lagipun gambaran budak tu beghetoh periuk sup buat aku trauma sampai lani"

"haha..takpa la wei. mlm ni tarawih jumpa kat masjid.sembang lama dengan hang rasa macam kurang pahala posa"

"Haha..ok2..assalam'kum"

kesimpulannya jgn terlalu taksub dengan makanan dan awasi anak anda dimana jua berada

No comments: