Orang Pegheleh

Kepantangan sungguh orang kutuk Perlis ni.takda mcD la,negeri kecik la,takda hiburan la.Tak mati pun takdak mcD kat perlis ceq oi.ingt kalau makan mcD boleh lari laju?!Nak mai buat cara nak mai,jangan dok pelekeh negeri orang.silap haribulan kot kena laboh satg kot.orang mai Perlis cari harum manis.hang mai Perlis cari mcD.salah konsep kehidupan hang ni.Sabaq rakyat Perlis!depa jeles kita berjaya buktikan Perlis best.Kutuk macam2,Macamlah tempat depa tu perfect sgt.McD ada di setiap negeri kecuali Perlis Tapi kena ingat,harum manis cuma ada di Perlis takdak di negeri lain.kami tak havoc tapi kami hemoi.This is Kangaq hang jangan dok buat hingaq.kami bangga jadi orang Perlis

1 comment:

joehaz said...

Walaupun perlis terletak kat ujung semenanjung dan kecik je, kami teringin nak pergi satu hari nanti. tak kisah la org nak kata apa pun pasal perlis. kami tau sana tempat yang best. sebab masih banyak tempat yg menghijau. sejuk mata memandang.