Drama Hati Waja

drama Hati Waja ni disiarkan dalam slot spektra tv 1 atau tv 2 aku tak berapa ingat. lagi pun time tu aku sekolah rendah lagi. drama Hati Waja ni aku rasa tahun 1999 kot. dilakonkan oleh rusdi ramli, faizal hussain, raja azura dll. Drama ni berkisarkan tentang ilmu persilatan. Syahadan(rusdi ramli) dan taktau(tak ingat la nama watak yang dibawa faizal hussain) belajar silat dengan tok guru mereka. Tapi faizal hussain ni belot, salah guna ilmu. Lepas tu dia buat konspirasi yang kematian tok guru mereka adalah perbuatan Syahadan. Maka bermula lah pelbagai konflik

hasil carian aku di google, ramai yang nak tengok balik drama ni. cari link download tak jumpa. maklumlah drama lama. boleh dikatakan rare

rtm..kami menyeru tolong siarkan balik drama Hati Waja ni

Tendangan Tanpa Bayang

No comments: